20 Ağustos 2015 Perşembe

Nasıl biri olmam gerektiğini, "öyle biri" olmak istemediklerimden öğrendim.


Bana gönderilen hiç bir maili ya da mesajı cevapsız bırakmam. Bunu, başkaları tarafından cevapsız bırakılan mesajlarımdan öğrendim. 

Arada bir de olsa hâl hatır sormayı; hâlimi hatırımı hiç sormayanlardan öğrendim.

Konuşurken insanların gözünün içine bakmayı, benimle konuşurken gözlerini kaçıranlardan öğrendim.

İnsanlara isimleriyle hitap etmeyi, benimle isimsizmişim gibi konuşanlardan öğrendim.

Sözünde durmayı, söz verdiğini bile farkında olmayanlardan öğrendim.

Kısa cümleler kurmayı, uzun cümleler için vakti olmayanlardan öğrendim.

Sevdiğimi söylemekte acele etmeyi, sevdiğini söylemeye hiç fırsat bulamayanlardan öğrendim.


                                            Hâsılı olmam gereken kişi olmamda, onlar gibi olmak istemediğim insanların payı var.

                                                                                     
                                                     Hepsi sağ olsun... :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder